Eva Jaderná, Hana Wolfová - Moderní retail marketing
Snížená cena Skladem

Moderní retail marketing

Nakladatel: Grada 2021
Skladem
134 Kč

Anotace

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Moderní retail marketing
Autor:
Jaderná, Eva a Wolfová, Hana
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027113842
ISBN:
978-80-271-1384-2
Doporučená prodejní cena:
329 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 240 stran, česky
Rozměry:
17 × 24,5 cm
Rok vydání:
2021 (1. vydání)