Nejprodávanější Kniha v roce 2019
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem.
média a komunikace
Odprezentuj
Marek Hrkal
359 Kč
Kniha
E-Kniha
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Paul McGee
287 Kč
Kniha
E-Kniha
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace
V síti dezinformací
Jiří Táborský
89 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace
Rozmluva a usuzování
Ladislav Tondl
62 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky
Svět jako hra o trůny
Dominique Moisi
178 Kč
Kniha
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
média a komunikace
Ukázky
Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích
Danah Boydová
305 Kč
Kniha
Shrnutí Adornovy kritiky masové kultury.
média a komunikace
Schéma masové kultury
Theodore W. Adorno
,
Max Horkheimer
115 Kč
Kniha
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace
Černá kniha České televize
Jiří Hroník
,
Petr Žantovský
36 Kč
Kniha
E-Kniha
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa
89 Kč
Zobrazuji
11 - 20
z
48
položek
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>