Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka v roce 2019
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa
89 Kč
Kniha
Larry Page a Sergej Brin začali svou kariéru jako dva studenti univerzity Stanford s odvážným nápadem: dát řád všem informacím na světě.
média a komunikace
Vygoogli si to!
Anna Crowley Reddingová
269 Kč
Kniha
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace
Regulace médií
Vojtěch Šimíček
221 Kč
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
Kniha
E-Kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Marketing management
Kevin Lane Keller
,
Philip Kotler
2 061 Kč
Kniha
Francouzský filosof v knize přibližuje kyberprostor nikoli po technické, ale zejména po sociální a kulturní stránce
média a komunikace
Kyberkultura
Pierre Lévy
216 Kč
Kniha
E-Kniha
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace
Teoretická východiska informační vědy
Barbora Drobíková
,
Radka Římanová
,
Jiří Souček
,
Martin Souček
171 Kč
Kniha
E-Kniha
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky
Co je nového ve filmové vědě
Andrea Slováková
90 Kč
Kniha
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Jana Čeňková
,
Barbora Osvaldová
239 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Žurnalistika a společnost
Denis McQuail
288 Kč
Zobrazuji
21 - 30
z
49
položek
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>