Nejprodávanější tituly v roce 2019
média a komunikace

Co je nového ve filmové vědě
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

90 Kč
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

239 Kč
Konečná krajina
Kniha esejů je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání se západním světem (především Japonskem).
média a komunikace

Konečná krajina

299 Kč
V hlavní roli rozhlas!
Rozhlas jako literární hrdina v dílech vynikajících i zapomenutých představitelů české literatury. V antologii povídek, fejetonů, pohádek, úryvků z románů i divadelních her se představují vynikající i zapomenutí představitelé české literatury.
média a komunikace

V hlavní roli rozhlas!

179 Kč
Výzkum médií
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií.
média a komunikace
Ukázky

Výzkum médií

654 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Umění úspěšné komunikace
Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany.
média a komunikace
Ukázky

Umění úspěšné komunikace

144 Kč
Komunikace ve veřejné správě
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
Internetová publicistika
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
média a komunikace
Ukázky

Internetová publicistika

237 Kč
Stylistika pro žurnalisty
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu.
média a komunikace

Stylistika pro žurnalisty

338 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 69 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 > >>