Nejprodávanější e-knihy - říjen 2020
média a komunikace

Umění úspěšné komunikace: Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi - Andreas Basu, Liane Faust
Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany.
média a komunikace
Ukázky

Umění úspěšné komunikace

144 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
Kritické myšlení: Dovednost (nejen) pro 21. století - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová,  kol.
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
Odprezentuj: Průvodce přípravou prezentace - Marek Hrkal

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

média a komunikace
Ukázky

Odprezentuj

279 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek: Průvodce postpravdivým světem - Petr Nutil
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák, Josef Vilášek
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Žurnalistická profese 2.0 - Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Ukázky

Manuál copywritingu

254 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 14 položek
1 2 > >>