První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
Je to zástupce ředitele, na kom často spočívá chod školy, jeho tíha a úkol každodenně jej ovlivňovat. Právě o této skutečnosti vypovídá již druhé vydání publikace Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny.
Druhé, zcela nové a rozšířené vydání, nabízí ucelený pohled na problematiku obchodování měn. Zaměřuje se nejen na analýzu trhu, ale také na ostatní aspekty tradingu, které rozhodují o úspěchu na největším finančním trhu světa.
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy musí hodnotit své pedagogy, jen v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své knize poskytne přesně ty informace a zkušenosti, které potřebujete pro svůj úspěch a růst.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
Bez této knižní pomůcky se neobejdete, jste-li účetním či ekonomickým pracovníkem v nestátní neziskové organizaci! Publikace je uceleným přehledem účetních souvztažností pro nestátní neziskovky.