Kniha vysvětluje základní matematické postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy.
Publikace, která se zabývá aktuálními problémy současné hospodářsko-politické teorie i praxe. Jedná se v pořadí o již třetí výrazně přepracované a doplněné vydání.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Publikace předních amerických univerzitních ekonomů C. M. Reinhartové a K. S. Rogoffa si klade otázku, proč státy již řadu století opakovaně procházejí různými typy finančních krizí, jako jsou neschopnost splácet dluhy, bankovní paniky...
Profesor Jesús Huerta de Soto je jedním z nejvlivnějších evropských autorů rozvíjejících myšlenkový odkaz dnes stále populárnější rakouské ekonomické školy.
Tato vysoce aktuální a praktická kniha si bere za cíl komplexním způsobem popsat nástrahy finančního světa, v němž žije každý z nás. Existuje celá řada publikací, jejichž tématem jsou rady, jak dosáhnout finančního úspěchu nebo jak zhodnotit prostředky.
Autor v knize vysvětluje neobyčejně jednoduchým a srozumitelným stylem fungování bankovního a finančního systému, jak a proč vzniká inflace a jak se jí dá zabránit. Kromě toho píše jmenovitě o lidech v pozadí, kteří řídí náš svět.