Nejprodávanější tituly - únor 2020
ekonomie

Kdo chce naše peníze?: Ekonomie bez politické korektnosti - Hana Lipovská
(4x)
Knížka přední české ekonomky mladé generace se nevyhýbá nepříjemným otázkám. Je určena pro každého, kdo chce slyšet jasné ekonomické odpovědi a kdo se nebojí používat zdravý rozum.
ekonomie
Ukázky

Kdo chce naše peníze?

229 Kč
Mikroekonomie: 3., aktualizované a rozšířené vydání - Václav Jurečka,  kol. - 10%
Druhé vydání Mikroekonomie je určeno všem zájemcům o mikroekonomickou větev ekonomie, která analyzuje chování ekonomických subjektů, ať již jsou jimi jednotlivci, domácnosti, podniky nebo vláda.
ekonomie

Mikroekonomie

499 Kč
449 Kč
Normy mank přirozených úbytků, úhynů zvířat a ztratného zásob: praktický návod s podklady na jejich určení - Jiří Dušek
Připravili jsme pro vás praktickou příručku pro stanovení vlastních, ekonomicky zdůvodněných norem mank. Je vhodná pro firmy a organizace, které mají povinnost určit vlastní normy mank, ale i pro správce daně.
ekonomie
Ukázky

Normy mank přirozených úbytků, úhynů zvířat a ztratného zásob

195 Kč
Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání: právo - účetnictví - daně - Eva Dvořáková, Lucie Josková, Markéta Pravdová
Kniha řeší komplexně právní, daňové i účetní aspekty všech společností s ručením omezeným. Součástí jsou možné formulace společenské smlouvy a mnoho příkladů. Nové vydání zohledňuje názorový posun, ke kterému aktuálně dochází.
ekonomie
Ukázky

Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání

237 Kč
Od nápadu k podnikatelskému plánu: Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti - Michal Andrea, Ivana Svobodová
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie
Ukázky

Od nápadu k podnikatelskému plánu

314 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.: Ochrana životního prostředí - Radim Bačuvčík
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.

69 Kč
Tahák na úspěšné podnikání: Jak postavit prosperující a úspěšné podnikání - Marcela Hrubošová - 10%
Tahák na úspěšné podnikání přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání"...
ekonomie

Tahák na úspěšné podnikání

299 Kč
269 Kč
Tajemství snadných zisků na burze - Radek Janáč - 10%
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
ekonomie

Tajemství snadných zisků na burze

499 Kč
449 Kč
Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu - 5., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Plamínek - 10%
Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů.
ekonomie

Vedení lidí, týmů a firem

359 Kč
323 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 88 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9 > >>