Nejprodávanější e-knihy v roce 2020
ekonomie

Společenské vědy pro techniky: Ekonomie, právo, politologie - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jana Hrbková,  kolektiv
Kniha, vytvořená na míru exaktně uvažujícím technikům, přibližuje podstatu a souvislosti tří společenskovědních oborů: ekonomie, práva a politologie.
ekonomie
Ukázky

Společenské vědy pro techniky

271 Kč
Startup za 7 dní: Dokud to nespustíte, nic se nedozvíte - Dan Norris
Dan Norris je známý internetový podnikatel, který vybudoval řadu úspěšných i neúspěšných projektů. Prošel si vzestupy i pády. V knize Startup za 7 dní vám předá ty nejhodnotnější zkušenosti a lekce, které se během své podnikatelské kariéry naučil.
ekonomie
Ukázky

Startup za 7 dní

249 Kč
Byznys má duši: Jak úspěšně obchodovat a nezaprodat přitom duši - Alan Cohen
Chcete úspěšně podnikat, a přitom si zachovat duševní integritu a nezradit svou duchovní cestu?
ekonomie
Ukázky

Byznys má duši

254 Kč
DPH 2019 - zákon s přehledy - Jiří Dušek
V patnáctém vydání praktické, osvědčené publikace autor na 157 přehledných schématech názorně "zobrazuje" zákon o DPH. Úplné znění platné k 1. 1. 2018 je tak ojedinělým způsobem doplněno o přehledy paragrafů zákona.
ekonomie
Ukázky

DPH 2019 - zákon s přehledy

237 Kč
Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní: Aplikace modelu BVAR v podmínkách české ekonomiky - Pavel Řežábek
Studie bývalého člena bankovní rady České národní banky Pavla Řežábka je pokračováním unikátního výzkumu, který rozšiřuje pohled na vztah měnové a fiskální politiky a navazuje na předchozí práci: Měnová politika a její interakce s politikou fiskální.
ekonomie
Ukázky

Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní

170 Kč
Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví: Metodika prevence, identifikace a analýza - Petra Búřilová, Dana Dolanová, Jana Kučerová, Jan Mužík, Andrea Pokorná, Veronika Štrombachová
Publikace nabízí metodické návody k identifikaci rizik při poskytování zdravotních služeb, k prevenci nežádoucích událostí a k jejich rozpoznání, klasifikaci, sledování a hlášení.
ekonomie
Ukázky

Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví

297 Kč
Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost - Pavlína Hejduková, Dita Hommerová, Michaela Krechovská
Publikace se věnuje klíčovým oblastem řízení neziskových organizací a jejich postavení a úloze v ekonomice. Klíčové oblasti řízení zahrnují témata jako udržitelnost, finanční řízení a marketingové řízení.
ekonomie
Ukázky

Řízení neziskových organizací

254 Kč
Účetnictví pro úplné začátečníky 2019 - Pavel Novotný
S publikací získáte komplexní přehled účetnictví. Je psána přehledně a srozumitelně, proto bude sloužit úplnému začátečníkovi, studentovi, absolventovi rekvalifikačního kurzu. Stejným způsobem pomůže účetnímu pro opakování účetních souvislostí.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví pro úplné začátečníky 2019

186 Kč
40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu: a jak se jim vyhnout - Jan Urban
Zkušený poradce a autor řady knih vám odkryje čtyřicet nejčastějších mýtů, kterým manažeři a organizace podléhají, a ukáže vám, jak se věci opravdu mají a jak postupovat při vedení lidí a firem správně.
ekonomie
Ukázky

40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu

229 Kč
Nebuďte kořistí a začněte bohatnout: Průvodce finanční gramotností pro každého - Jan Paroubek
Přečtením této knihy se nenaučíte jen nějakou teorii, o které se budete nanejvýš moci bavit s přáteli, ale osvojíte si fungující a ověřené finanční postupy, které můžete začít využívat v praxi pro zlepšení vlastního finančního zázemí.
ekonomie
Ukázky

Nebuďte kořistí a začněte bohatnout

329 Kč
Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!: Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!! - Filip Ježek
V roce 2016 byla vydána e-kniha Jak se dívám na svět ... Soudobé projevy globalizace. Druhá kniha v řadě Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po - Cho - Pil !!! se pokouší humornou formou přiblížit čtenáři základy mikroekonomie.
ekonomie
Ukázky

Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!

79 Kč
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí - Marek Adamík
Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
ekonomie
Ukázky

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí

69 Kč
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková,  kol.
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
ekonomie
Ukázky

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

339 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku III.

69 Kč
Zákon o účetnictví 2017: s komentářem - Jana Pilátová
Zákon o účetnictví prošel loni rozsáhlou novelizací, která plynula z povinnosti implementace evropských předpisů. Ani znění zákona o účetnictví pro rok 2017 nezůstalo beze změn.
ekonomie
Ukázky

Zákon o účetnictví 2017

127 Kč
Elektronická evidence tržeb v přehledech - Jiří Dušek
Publikace je vhodná pro vás všechny, kdo se chcete seznámit podrobněji s EET. V přehledech podává jednoduchou a srozumitelnou formou problematiku zavedení zákona o EET.
ekonomie
Ukázky

Elektronická evidence tržeb v přehledech

144 Kč
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje,...
ekonomie
Ukázky

Smích v televizní reklamě

69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku II.

69 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Účetnictví pro úplné začátečníky 2016 - Pavel Novotný
Chcete získat komplexní přehled v účetnictví? S touto knihou to zvládnete bez potíží! Celý text je srozumitelným způsobem zpracován jak pro úplného začátečníka, studenta, absolventa rekvalifikačního kurzu, tak pro účetního.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví pro úplné začátečníky 2016

186 Kč
Zobrazuji 201 - 220 z 269 položek
<< < 1 .. 9 10 11 12 13 14 > >>