Nastal čas skoncovat s érou haosu, stresu, otravného „nestíhám“ a přepracovanosti. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě.
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám.
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.
Připravili jsme pro vás praktickou příručku pro stanovení vlastních, ekonomicky zdůvodněných norem mank. Je vhodná pro firmy a organizace, které mají povinnost určit vlastní normy mank, ale i pro správce daně.
Kniha řeší komplexně právní, daňové i účetní aspekty všech společností s ručením omezeným. Součástí jsou možné formulace společenské smlouvy a mnoho příkladů. Nové vydání zohledňuje názorový posun, ke kterému aktuálně dochází.
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor.