Nejprodávanější e-knihy v roce 2020
ekonomie

Základy statistiky: Aplikace v technických a ekonomických oborech - Marek Sedlačík, Jiří Neubauer, Oldřich Kříž
Důraz se zde klade na pochopení statistické filozofie, tj. specifického způsobu myšlení spojeného s teorií i praxí odhadování. Druhé vydání je rozšířeno o kapitolu regresní počet.
ekonomie
Ukázky

Základy statistiky

297 Kč
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu: Úspěšné návyky vizionářských společností - Jim Collins, Jerry I. Porras
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie
Ukázky

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

399 Kč
Manažerská psychologie: 3., přepracované vydání - Milan Mikuláštík
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.
ekonomie
Ukázky

Manažerská psychologie

424 Kč
Moderní řízení hotelového provozu: 5., zcela přepracované vydání - Jaromír Beránek,  kol.
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor.
ekonomie
Ukázky

Moderní řízení hotelového provozu

280 Kč
Projektové řízení pro projektové manažery: Průvodce projektovým řízením pomocí případových studií - Kateřina Hrazdilová - Bočková, Radka Vaníčková
Cílem předkládané publikace je nabídnout studentům vysokých škol ekonomických oborů a MBA studijních programů, ale i začínajícím projektovým manažerům a projektovým koordinátorům v praxi, metodickou pomůcku tzv. průvodce projektovým řízením.
ekonomie
Ukázky

Projektové řízení pro projektové manažery

199 Kč
Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová
„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
ekonomie
Ukázky

Marketingový plán na pivním tácku

199 Kč
Podniková architektura - Alena Buchalcevová, Libor Gála, Jaroslav Jandoš
Podniková architektura napomáhá manažerům podniků v efektivním a pružném rozhodování o změnách v podniku tak, aby podnik v současném globálním konkurenčním prostředí byl schopen dlouhodobé existence.
ekonomie
Ukázky

Podniková architektura

300 Kč
Trénink techniky řeči: Naučte se mluvit barevně - Alena Špačková
(1x)
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
ekonomie
Ukázky

Trénink techniky řeči

254 Kč
Finanční trhy: 4., aktualizované a rozšířené vydání - Oldřich Rejnuš
(2x)
Publikace se věnuje fungování finančních trhů a investičním instrumentům. Nové vydání je aktualizováno a rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému a o obchodování na měnových trzích.
ekonomie
Ukázky

Finanční trhy

757 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
ekonomie
Ukázky

Hudba v televizní reklamě

69 Kč
Zobrazuji 121 - 130 z 269 položek
<< < 1 .. 11 12 13 14 15 .. 27 > >>