Nejprodávanější tituly v roce 2020
média a komunikace

Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích - Petr Nutil - 10%
(1x)
Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit.
média a komunikace

Jak neztratit rozum v nerozumné době

299 Kč
269 Kč
Koupení novináři - Udo Ulfkotte - 10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
Jak opravit budoucnost - Andrew Keen - 10%
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

348 Kč
313 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek: Průvodce postpravdivým světem - Petr Nutil
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske - 10%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

320 Kč
288 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák, Josef Vilášek
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval - Martin Charvát - 10%
Monografie se zabývá medialitou díla Karla Teigeho a Vítězslava Nezvala, dvou vůdčích postav českého poetismu, z pohledu filozofie médií.
média a komunikace

Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval

226 Kč
203 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 73 položek
<< < 1 2 3 4 .. 8 > >>