Nejprodávanější e-knihy - březen 2021
ekonomie

Globální a lokální v marketingové komunikaci -  kol.
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace.
ekonomie
Ukázky

Globální a lokální v marketingové komunikaci

69 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
ekonomie
Ukázky

Hudba v televizní reklamě

69 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Kybersocialismus - William Paul Cockshott, Allin Cottrell
Kniha se zabývá modelem společnosti založeném na společenském vlastnictví výrobních prostředků, jenž spojuje systém sofistikované koordinace ekonomických aktivit s přímou demokracií inspirovanou antickým Řeckem.
ekonomie
Ukázky

Kybersocialismus

150 Kč
Leadership: Lídrem jednoduše a přirozeně - Steve Radcliffe
Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit.
ekonomie
Ukázky

Leadership

212 Kč
Soumrak homo economicus: rozhovor Romana Chlupatého - Tomáš Sedláček, Roman Chlupatý, David Orrell
(7x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie
Ukázky

Soumrak homo economicus

79 Kč
Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi - Vratislav Kozák
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.
ekonomie
Ukázky

Budování vztahů se zákazníky

69 Kč
Efektivní vzdělávání zaměstnanců: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná.
ekonomie
Ukázky

Efektivní vzdělávání zaměstnanců

271 Kč
Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství 'černé skříňky' - Jitka Vysekalová
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží.
ekonomie
Ukázky

Chování zákazníka

361 Kč
Management rizik projektů: se zaměřením na projekty v průmyslových podnicích - Michal Korecký, Václav Trkovský
Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010.
ekonomie
Ukázky

Management rizik projektů

628 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 66 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 > >>