Nejprodávanější tituly - září 2021
média a komunikace

Věž a náměstí - Niall Ferguson - 10%
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

598 Kč
538 Kč
Buďte mistry improvizace - Monika Nevolová, Martin Vasquez
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
Na moři, za plotem, na síti - Tereza Fousek Krobová, Tereza Krobová, Andrea Průchová Hrůzová, Jana Rosenfeldová, Lenka Vochocová, Jan Zápotocký - 10%
Jak jednají lidé v prostředí sociálních sítí, internetových fór a online diskusí? Digitální média a debata o migraci v Česku.
média a komunikace
Ukázky

Na moři, za plotem, na síti

269 Kč
242 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Jak opravit budoucnost - Andrew Keen - 10%
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

348 Kč
313 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kateřina Krtilová (ed.), Kateřina Svatoňová (ed.) - 10%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

395 Kč
356 Kč
Proč cítím to, co ty: Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů - Joachim Bauer
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 22 položek
<< < 1 2 3 > >>