Nejprodávanější Kniha v roce 2021
média a komunikace

Svět jako hra o trůny - 46%
(1x)
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky

Svět jako hra o trůny

158 Kč
86 Kč
Moc a nemoc televize Nova - 11%
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace

Moc a nemoc televize Nova

222 Kč
198 Kč
Kritické myšlení - 11%
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace

Kritické myšlení

107 Kč
95 Kč
Čtenáři, vrať se - 11%
Neuroložka a odbornice na proces čtení Maryanne Wolfová v knize Čtenáři, vrať se shrnuje dosavadní vědecké poznání o vlivu digitálních médií na proces čtení a lidský mozek.
média a komunikace
Ukázky

Čtenáři, vrať se

287 Kč
255 Kč
Věta jako povolání - 11%
Významný český novinář a spisovatel Karel Hvížďala slaví v roce 2020 své osmdesáté narozeniny.
média a komunikace

Věta jako povolání

449 Kč
399 Kč
Jak opravit budoucnost - 11%
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

313 Kč
278 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit - 11%
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

180 Kč
160 Kč
Proměny novinářské etiky - 11%
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
média a komunikace
Ukázky

Proměny novinářské etiky

446 Kč
396 Kč
Jak neztratit rozum v nerozumné době - 11%
(1x)
Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit.
média a komunikace

Jak neztratit rozum v nerozumné době

269 Kč
239 Kč
Na moři, za plotem, na síti - 11%
Jak jednají lidé v prostředí sociálních sítí, internetových fór a online diskusí? Digitální média a debata o migraci v Česku.
média a komunikace
Ukázky

Na moři, za plotem, na síti

242 Kč
215 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 68 položek
<< < 1 2 3 4 .. 7 > >>