Nejprodávanější Kniha - listopad 2022
ekonomie

Umění realizace
Proč to někomu v podnikání jde a někomu ne? Co je třeba pochopit a co ovládnout, aby vám firma taky šlapala jako hodinky? Kniha Umění realizace se zaměřuje na proces podnikání od motivace podnikatele až po škálování firmy s pomocí technologií.
ekonomie

Umění realizace

449 Kč
Hospodářský zeměpis - Globální geografické aspekty světového hospodářství
Učebnice je určená především pro obchodní akademie a obsahuje moderně koncipovaný obecný hospodářský zeměpis, tj.
ekonomie

Hospodářský zeměpis - Globální geografické aspekty světového hospodářství

165 Kč
Ideální investiční portfolio
Knížka je určena všem běžným investorům a klientům finančních institucí, kteří hledají praktický návod, jak vhodně sestavit a udržovat své investiční portfolio. Ocení ji také finanční poradci a studenti ekonomických oborů.
ekonomie

Ideální investiční portfolio

242 Kč
Od vize k zisku
Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání?
ekonomie

Od vize k zisku

397 Kč
Třicet let platebních karet v Česku a Slovensku
Před třiceti lety se v tehdejším československém bankovnictví začaly používat první platební karty a s nimi také první dva bankomaty. Snad si to dnes uvědomuje málokdo, ale pro dosavadní platební formy to byla revoluce v oboru, ...
ekonomie

Třicet let platebních karet v Česku a Slovensku

2 327 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování.
ekonomie

Úvod do podnikové ekonomiky

134 Kč
Zrození kmenového vůdce
(1x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie

Zrození kmenového vůdce

350 Kč
Marketing - Základy marketingu 2. díl
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 2. díl

234 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

314 Kč
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
ekonomie

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

314 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 80 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 8 > >>