Nejprodávanější tituly - duben 2022
ekonomie

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky: 3., aktualizované vydání - Anna Pelikánová
(1x)
Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Jde o jedinečný ucelený přehled poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a v právu těchto subjektů.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky

288 Kč
Od nápadu k podnikatelskému plánu: Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti - Michal Andrea, Ivana Svobodová
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie
Ukázky

Od nápadu k podnikatelskému plánu

314 Kč
Podniková ekonomika - klíčové oblasti - Eva Jelínková, Petra Taušl Procházková - 10%
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
ekonomie

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

349 Kč
314 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.: Ochrana životního prostředí - Radim Bačuvčík
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.

69 Kč
Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu - 5., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Plamínek - 10%
Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů.
ekonomie

Vedení lidí, týmů a firem

359 Kč
323 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek - 10%
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

359 Kč
323 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
ekonomie
Ukázky

Management kvality služeb v cestovním ruchu

246 Kč
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková,  kol.
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
ekonomie
Ukázky

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

339 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty: 2., aktualizované a doplněné vydání - Martin Šikýř
Kniha se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Druhé vydání je kompletně aktualizováno a doplněno o nová témata a zajímavý autorův výzkum v organizacích.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

229 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 87 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 8 9 > >>