Nejprodávanější tituly - červen 2022
ekonomie

Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty - Radek Chalupa
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou.
ekonomie
Ukázky

Efektivní krizová komunikace

220 Kč
Ekonomie dobra a zla: Po stopách lidského tázání od Gilgameše po finanční krizi - Tomáš Sedláček
(18x)
Oxfordské rozšířené vydání s předmluvou Václava Havla. Debut Tomáše Sedláčka přeložený již do 14 jazyků. Ekonomická kniha roku - 1. místo na Mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu (Wirtschaftsbuchpreis).
ekonomie
Ukázky

Ekonomie dobra a zla

198 Kč
Leadership: Lídrem jednoduše a přirozeně - Steve Radcliffe
Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit.
ekonomie
Ukázky

Leadership

212 Kč
Management cestovních kanceláří a agentur - Ondřěj Kašťák, Milan Kittner, Eva Mráčková, Monika Palatková, Josef Šesták
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.
ekonomie
Ukázky

Management cestovních kanceláří a agentur

237 Kč
Manažerské účetnictví a controlling - Jaromír Lazar
(1x)
Kniha vznikla na základě mnohaletých zkušeností autora získaných při řešení mnoha ekonomických problémů v podnikové praxi a z výuky vnitropodnikového a manažerského účetnictví a controllingu.
ekonomie
Ukázky

Manažerské účetnictví a controlling

314 Kč
Platební karty: Ilustrovaná historie placení - Pavel Juřík - 15%
Různé formy platidel provázejí lidstvo asi 8 000 let. Mají řadu funkcí a jednou z nich je role platidla, která se za poslední 3 000 let významně rozvinula.
ekonomie

Platební karty

780 Kč
663 Kč
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací.
ekonomie
Ukázky

Marketing neziskových organizací

69 Kč
Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš
(1x)
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe.
ekonomie
Ukázky

Průvodce základními statistickými metodami

302 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins - 7%
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

489 Kč
455 Kč
Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner
(1x)
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách?
ekonomie
Ukázky

Marketing a management muzeí a památek

297 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 60 položek
<< < 1 .. 4 5 6