Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Dan Norris je známý internetový podnikatel, který vybudoval řadu úspěšných i neúspěšných projektů. Prošel si vzestupy i pády. V knize Startup za 7 dní vám předá ty nejhodnotnější zkušenosti a lekce, které se během své podnikatelské kariéry naučil.
Tahák na úspěšné podnikání přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání"...
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat.
Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů.
Guy Kawasaki, úspěšný podnikatel, mentor a autor řady knižních bestsellerů o podnikání, přichází s novinkou. Ve své knize Umění začít 2.0 popisuje základní kroky, které vás dovedou od prvotního nápadu až k samotnému rozjezdu vlastního podnikání...
Publikace Elektronická evidence tržeb z účetního a daňového pohledu je věnována nové povinnosti, která se vztahuje na podnikatelské činnosti, kde dochází k inkasu tržeb v hotovosti, platebními kartami, nebo obdobnou formou.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
Efektivní fungování sektoru veřejné správy je dlouhodobě diskutovanou otázkou, kdy se poukazuje zejména na systémovou neefektivnost a neuplatňování nových přístupů v řízení organizací veřejné správy, kdy mnohdy setrvávají zavedené pracovní postupy.
Příručka vás seznámí s mnoha způsoby, jak se vyvázat z mašinerie běžné ekonomiky, přinášející zisky především nadnárodním korporacím, poškozující životní prostředí a mnohdy ničící lokální komunity a jejich potřeby.
Institut Václava Klause přináší mimořádnou publikaci. Kniha je, jak již název napovídá, sborníkem textů mladých českých ekonomů – studentů prof. Václava Klause – k jeho významnému životnímu jubileu.
Publikace slouží především jako výukový materiál. Je psaná srozumitelnou formou a jednotlivá témata jsou vysvětlena na praktických příkladech. Kniha zároveň obsahuje řešení úkolů. Je určena především pro začátečníky v této oblasti.
Kniha přináší pohled na trh práce v České republice, jeho problem a navrhovaná řešení v průřezu posledních dvou dekád. Publikace vznikla jako soubor kolektivních studií Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích.