Nejprodávanější e-knihy v roce 2022
ekonomie

DPH 2021 - výklad s příklady - Svatopluk Galočík, Zdeněk Kuneš, Oto Paikert, Pavla Polanská
17. vydání této publikace obsahuje novelizovaná ustanovení zákona o DPH k 1. 1. 2021, která vycházejí z novelizací zákona o dani z příjmů, daňového řádu a zákona o opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti. Do zákona se také promítají již dříve přijaté změny zákona, jejichž účinnost byla odložena na 1. 1. 2021.
ekonomie
Ukázky

DPH 2021 - výklad s příklady

331 Kč
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností: Manuál pro start úspěšného obchodníka - David Říha
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání.
ekonomie
Ukázky

Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností

254 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
ekonomie
Ukázky

Manuál copywritingu

254 Kč
Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky: 3., aktualizované vydání - Anna Pelikánová
(1x)
Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Jde o jedinečný ucelený přehled poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a v právu těchto subjektů.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky

288 Kč
V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Nastal čas skoncovat s érou haosu, stresu, otravného „nestíhám“ a přepracovanosti. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě.
ekonomie
Ukázky

V práci nemusí být blázinec

249 Kč
Jak hledat zaměstnance v 21. století: Techniky moderního recruitmentu - Jan Tegze
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám.
ekonomie
Ukázky

Jak hledat zaměstnance v 21. století

509 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie
Ukázky

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

305 Kč
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“.
ekonomie
Ukázky

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

69 Kč
Manažerská integrita - František Hroník
Kniha poutavým a citlivým způsobem přibližuje otázky svědomí, důvěry, hodnot a morálky v manažerské práci.
ekonomie
Ukázky

Manažerská integrita

129 Kč
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal,  kolektiv
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.
ekonomie
Ukázky

Marketingový výzkum

297 Kč
Zobrazuji 71 - 80 z 250 položek
<< < 1 .. 6 7 8 9 10 .. 25 > >>