Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
V 18. vydání této časem a praxí prověřené publikace naleznete výklad všech paragrafů zákona o DPH se zvýrazněním veškerých novel pro rok 2022. Výklad je doplněn o 300 příkladů z praxe. Publikaci využijí všichni, kteří se ve své práci s DPH setkávají.
Kniha se zabývá problematikou újmy, škody a odpovědnosti za škodu, včetně stanovení ušlého a hypotetického ušlého zisku s návodem na různé varianty možných postupů výpočtů.
Kniha si klade za cíl představit projekt Cardano a jeho ekosystém. Co je jeho součástí, na čem se pracuje, jaká je možná budoucnost. Příklady, jak se do ekosystému zapojit a také z něj profitovat.