Nejprodávanější e-knihy v roce 2022
ekonomie

Nekonečná hra
Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední představuje metodu trvale úspěšného podnikání. V nekonečné hře není cílem porazit konkurenci, ale vybudovat nesmrtelnou firmu, již milují zaměstnanci, zákazníci i akcionáři.
ekonomie
Ukázky

Nekonečná hra

245 Kč
Komentované vydání ČSN EN ISO 19011
Publikace obsahuje platné znění normy. Česká společnost pro jakost, ve spolupráci s Českou agenturou pro standardizaci, pro vás připravila komentované vydání překladu konečné verze normy ISO 19011:2018...
ekonomie
Ukázky

Komentované vydání ČSN EN ISO 19011

660 Kč
Stát se investorem
Většina z nás na akciových trzích neinvestuje: vnímáme tuto aktivitu zkresleně, s obavami a předsudky.
ekonomie
Ukázky

Stát se investorem

279 Kč
Nové trendy v leadershipu
Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů.
ekonomie
Ukázky

Nové trendy v leadershipu

249 Kč
Skvělý ScrumMaster

Vše, co by měl každý skvělý ScrumMaster vědět Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace.

ekonomie
Ukázky

Skvělý ScrumMaster

279 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Úvod do podnikové ekonomiky

254 Kč
Od nápadu k podnikatelskému plánu
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie
Ukázky

Od nápadu k podnikatelskému plánu

314 Kč
Procesní řízení pro manažery
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků.
ekonomie
Ukázky

Procesní řízení pro manažery

212 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 326 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 9 .. 33 > >>