Nejprodávanější e-knihy - říjen 2023
ekonomie

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy,  2. vydání - Radek Tahal,  kolektiv
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
ekonomie
Ukázky

Marketingový výzkum

416 Kč
Statistika jednoduše: Průvodce světem statistiky - Julius Janáček
(5x)
Kniha pomůže pochopit základní principy a spojitosti v tomto oboru.
ekonomie
Ukázky

Statistika jednoduše

212 Kč
Finanční analýza: metody, ukazatele, využití v praxi, 7. aktualizované vydání - Petra Růčková
Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash-flow při zpracovávání finanční analýzy. Využijte tyto metody ve své podnikatelské praxi.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza

297 Kč
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání - Martin Machek, Hana Machková
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu.
ekonomie
Ukázky

Mezinárodní marketing

254 Kč
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová
Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
ekonomie
Ukázky

Moderní retail marketing

280 Kč
On-line marketing - Jiří Jón
Publikace se věnuje on-line marketingu, především pak počítačům a jejich technologii, mapuje historii a vývoj on-line marketingu, fungování online agentur, online strategii...
ekonomie
Ukázky

On-line marketing

190 Kč
Copywriting: Pište texty, které prodávají - Michaela Raková, Anna Sálová, Zuzana Veselá
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem.
ekonomie
Ukázky

Copywriting

349 Kč
Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu - Miroslav Foret, David Melas
Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu.
ekonomie
Ukázky

Marketingový výzkum

212 Kč
Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy - Anna Sálová
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství.
ekonomie
Ukázky

Kreativní copywriting

189 Kč
Manažerské účetnictví: 4. rozšířená a aktualizované vydání -  kolektiv autorů, Bohumil Král
Již čtvrté vydání úspěšné učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na ekonomiku podniku.
ekonomie
Ukázky

Manažerské účetnictví

549 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 54 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>