Nejprodávanější e-knihy - listopad 2023
ekonomie

Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - 2.vydání - Martin Durec
Jste statutárním orgánem SVJ, zabýváte se účetnictvím SVJ nebo se jen zajímáte o problematiku bytového spoluvlastnictví? Pak právě vám bude tato kniha neocenitelnou pomůckou...
ekonomie
Ukázky

Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - 2.vydání

195 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky: 2., aktualizované vydání - Miloš Konečný, Dana Martinovičová, Jan Vavřina
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Úvod do podnikové ekonomiky

254 Kč
Od nápadu k podnikatelskému plánu: Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti - Michal Andrea, Ivana Svobodová
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie
Ukázky

Od nápadu k podnikatelskému plánu

314 Kč
Podniková ekonomika - klíčové oblasti - Eva Jelínková, Petra Taušl Procházková
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
ekonomie
Ukázky

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

297 Kč
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie
Ukázky

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

305 Kč
Management zákaznických řešení: Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení.
ekonomie
Ukázky

Management zákaznických řešení

212 Kč
Spotřebitelské chování: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík
Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům
ekonomie
Ukázky

Spotřebitelské chování

69 Kč
Etika v podnikání a hodnoty trhu - Anna Putnová, Pavel Seknička
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé.
ekonomie
Ukázky

Etika v podnikání a hodnoty trhu

246 Kč
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
ekonomie
Ukázky

Marketing... je věda kreativní

69 Kč
Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe: 3. aktualizované a rozšířené vydání - Romana Provazníková
Kniha reaguje na neustále se měnící podmínky, ve kterých se financování územních samospráv vyvíjí — změny rozpočtového určení daní, návrh fiskální ústavy, která se územních samospráv dotýká, zdroje financování z EU v programovacím období 2014—2020.
ekonomie
Ukázky

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe

314 Kč
Podniková informatika: Počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi - 3., aktualizované vydání - Libor Gála, Jan Pour, Zuzana Šedivá
Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice.
ekonomie
Ukázky

Podniková informatika

254 Kč
Zrození kmenového vůdce: I firmy mají své kmeny - Halee Fischer-Wright, John King, Dave Logan
(3x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie
Ukázky

Zrození kmenového vůdce

289 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
ekonomie
Ukázky

Hudba v televizní reklamě

69 Kč
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací.
ekonomie
Ukázky

Marketing neziskových organizací

69 Kč
Efektivní komunikace pro manažery - Božena Jiřincová
(1x)
Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí.
ekonomie
Ukázky

Efektivní komunikace pro manažery

186 Kč
Management a organizační chování: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Václav Cejthamr, Jiří Dědina
Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků.
ekonomie
Ukázky

Management a organizační chování

407 Kč
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera - Jan Urban
Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera.
ekonomie
Ukázky

Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera

271 Kč
Etika v podnikatelském prostředí - Zdenek Dytrt
Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání.
ekonomie
Ukázky

Etika v podnikatelském prostředí

212 Kč
Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
ekonomie
Ukázky

Event marketing

314 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 39 položek
<< < 1 2