Nejprodávanější tituly - únor 2023

Výdech
Nová kniha kultovního autora science fiction.

Výdech

Vzpomínka zvaná říše
Fascinující space opera z diplomatických kruhů daleké galaxie.

Vzpomínka zvaná říše

Warhammer Chronicles - Ztracené příběhy
Od močálů Hel Fennu hemžících se nemrtvými, kterými se plíží prastaré zlo, až po dvůr skaveního lorda v hlubinách trpasličí pevnosti čelí dvojice neopěvovaných hrdinů Císařství – nebo obyčejných zlodějů a zabijáků?

Warhammer Chronicles - Ztracené příběhy

Aurora povstává

První díl epické sci-fi série od autorů Illuminae.

Píše se rok 2380 a kadeti, kteří ukončili studia na Akademii Aurora, míří na první mise. Snaha Tylera Jonese hrát si na hrdinu způsobí, že na něj zbyde jen jednotka odpadlíků a problémových typů.

Aurora povstává

Endymion
Román Endymion v novém překladu Petra Kotrleho je úvodem dalšího velkolepého příběhu, jenž si svou propracovaností nezadá s autorovým nejslavnějším dílem.

Endymion

Sestup andělů
Život na planetě Caliban se po tisíce let nemění – rytířské řády ochraňují prostý lid před dravými šelmami číhajícími v hlubinách zdánlivě nekonečných hvozdů.

Sestup andělů

Smyčka medúzy a jiné příběhy
Povídkový soubor, jenž jistě potěší všechny příznivce tohoto klíčového představitele moderního hororu.

Smyčka medúzy a jiné příběhy

Bakly – V objetí smrti
Bakly je kupodivu stále naživu, v jím vyvolané válce podsvětí se zaplétá do spirály násilí stále hlouběji a hlouběji a nehledá cestu ven. Jen blízkost smrti ho udržuje na hranici příčetnosti.

Bakly – V objetí smrti

Falešní bohové
Román Falešní bohové pojednává o Horově pádu. V komplikovaném spiknutí zosnovaném přívrženci Chaosu je Horus na měsíci planety Davin zraněn cizáckou, Chaosem otrávenou zbraní. Další román ze světa Warhammeru 40 000, druhý díl cyklu Horovo kacířství.

Falešní bohové

Fulgrim
Graham McNeill vypráví v dalším vzrušujícím románu ze série Horovo kacířství příběh o tragickém selhání primarchy Fulgrima.

Fulgrim

Gateway
Gateway – brána k tajemstvím i bohatství vesmíru – asteroid sloužící jako kosmický přístav pro tisícovku mimozemských lodí.

Gateway

Maxim Kammerer
22. století… Lidská rasa je na vrcholu svých sil. Války, nemoci, tmářství – to všechno zůstalo v dávné minulosti.

Maxim Kammerer

Stopařův průvodce Galaxií 5. - Převážně neškodná
Pátá a závěrečná část bravurní parodie na sci-fi, která je dnes již klasickým dílem.

Stopařův průvodce Galaxií 5. - Převážně neškodná

Za modrým horizontem událostí
Ve volném pokračování jedné z nejslavnějších ság žánru science fiction se opět setkáváme s Robinettem Broadheadem, který sice pohádkově zbohatl, artefakty Heecheeů mu ale přesto nedávají spát.

Za modrým horizontem událostí

Generálova zrada
Generál Imperiální gardy přeběhl k nepříteli a hrozí, že prozradí vojenská tajemství kritická pro další osud Křížového tažení Sabbatinými světy.

Generálova zrada

Odsouzené město
Andrej Voronin přistupuje na nabídku zúčastnit se podivného a blíže neidentifikovaného Experimentu. Ocitá se v podivném Městě, sevřeném mezi bezednou propastí a nekonečně vysokou zdí a obývaném lidmi z nejrůznějších období 20. století.

Odsouzené město

Ostrov
Autorova optimistická vize spravedlivého uspořádání společnosti, která svým občanům dává ideální podmínky pro rozvoj osobnosti.

Ostrov

Příběhy pilota Pirxe
Ve vesmírném pilotu Pirxovi stvořil světoznámý autor science fiction Stanisław Lem jednu ze svých nejzajímavějších postav: snílka toužícího po kosmických objevech, který si díky svému nekonvenčnímu myšlení dokáže poradit v konfrontacích se stroji i lidmi.

Příběhy pilota Pirxe

Stopařův průvodce Galaxií 4. - Sbohem, a dík za ryby
Čtvrtá část bravurní parodie na sci-fi, která je dnes již klasickým dílem.

Stopařův průvodce Galaxií 4. - Sbohem, a dík za ryby

2010:Druhá vesmírná odysea
Ke kosmické lodi Discovery, osamoceně plující hlubokým vesmírem od doby, co David Bowman prošel „Hvězdnou bránou“, se vydává nová mezinárodní expedice. Jedním z cílů výpravy je objasnění tragických událostí, které se na Discovery odehrály.

2010:Druhá vesmírná odysea