Nejprodávanější tituly - březen 2023

Obsahuji davy - 11%
Přelomové, nádherně poučné a velmi zábavné pojednání o nejzásadnější revoluci v biologii od dob Darwina - pohled na svět „očima mikroba“, který odhaluje kouzelný a radikálně přestavěný obraz života na Zemi.

Obsahuji davy

O parazitech a lidech - 11%

Tato kniha je o parazitech… a lidech, samozřejmě. Hned na úvod si musíme něco ujasnit: tato planeta je planetou parazitů a parazitický způsob života je nejrozšířenější životní strategií na Zemi.

O parazitech a lidech

Geny - 11%
Gen, který vám brání zhubnout. Jiný gen, jenž vás „nutí“ jíst sladké. Další gen zaviní, že sice shodíte pár kilo, ale vzápětí je zase naberete – plus dvě kila navíc.

Geny

Lahoda - 11%
Čtivá historie chuti a čichu.

Lahoda

Metabolický motor - 11%
Průkopnické studie a výzkumy, účinnost diet nebo důležitost pohybu – evoluční antropolog Herman Pontzer boří ustálené mýty a ukazuje, jak doopravdy funguje lidský metabolismus, jak můžeme ovládnout svoji hmotnost, a tak podpořit i zdraví.

Metabolický motor

Multiorgasmický muž - 11%
Naučte se oddělit orgasmus a ejakulaci! Radujte se z vyšší vitality a dožijte se vyššího věku! Prožívejte ihned opakované orgasmy! V Čechách dávno doprodaný světový bestseller nyní znovu dostupný v revidovaném vydání.

Multiorgasmický muž

Záhada života - 11%
Veškerý komplexní pozemský život má společného předka: buňku, která během 4 miliard let vznikla pouze jednou, a to z jednoduchých bakteriálních předchůdců. Byla to mimořádná náhoda, anebo ostatní "experimenty" v evoluci komplexity selhaly?

Záhada života

Zvířecí kámoši - 11%
I zvířata mají své nejlepší kamarády! Poznejte je v tomto pokračování knížky Nehodná zvířátka. V knize najdete panely s fakty i legrační ilustrace pro děti od sedmi let.

Zvířecí kámoši

Jak pracuje váš mozek - 20%
Kniha doporučuje, jak si lépe uspořádat pracovní aktivity tím, že ovlivníme práci svého mozku. Věnuje se popisu základů myšlení, emocím a motivaci, spolupráci s ostatními a soustředí se na vyvolání změny návyků u sebe i ostatních.

Jak pracuje váš mozek

Půjdeš s námi ven? - 11%
Objevujte zázraky přírody ve městě s knihou Půjdeš s námi ven? – hned za dveřmi domu na vás čekají nezapomenutelné zážitky a spousta dobrodružství.

Půjdeš s námi ven?

Stručné dějiny každého z nás - 11%
Z této knihy se dozvíme, co všechno už dnes dokážeme vyčíst ze struktury lidských genomů. Jde o podstatu nás samých, o naše předky, o celý náš minulý vývoj a o naši budoucnost – vlastně především o tu.
biologie

Stručné dějiny každého z nás

Tajuplný svět virů a bakterií
Máte doma zvídavé děti? Zajímá je věda a biologie? Kladou vám často všetečné otázky, na které neumíte odpovědět? Nevadí! Kupte jim knihu Tajuplný svět virů a bakterií.

Tajuplný svět virů a bakterií

Zpomal a podívej se - 11%
Úspěšná kniha Zpomal a pozoruj má své pokračování. V této knize se podíváme na 40 úžasných událostí v podobě příběhů vyprávěných krok za krokem.

Zpomal a podívej se

Flóra - 11%
Objevte fantastický svět rostlin a stromů v knize plné úchvatných fotografií.

Flóra

Kaktusy a sukulenty v praxi - 11%
Kaktusy a sukulenty se staly neodmyslitelnou součástí domácností 21. století – najdeme je na parapetech téměř každého domu, bytu nebo kanceláře.
biologie

Kaktusy a sukulenty v praxi

Darwin - 11%
Darwinovo dlouhé, nebezpečné a často namáhavé bádání je cestou, která tím, že změnila jednoho člověka, změnila i směr vědy.

Darwin

Chování - 20%
Proč se chováme tak, jak se chováme? Takovou otázku se pokoušeli zodpovědět mnozí a už rozmanitost přístupů, jak ji lze uchopit, naznačuje, že se jedná o úlohu navýsost zapeklitou.

Chování

Vezmi mě domů. Do jakého lesa patřím? - 11%
Seznamte se s různými typy lesů a také s rostlinami a zvířaty, které je obývají, pomocí naší party zvířat. Poznejte s partou zvířecích kamarádů různé typy lesů a uvidíte, jakou roli v daném ekosystému mají!
biologie

Vezmi mě domů. Do jakého lesa patřím?

Zvířecí říše - 11%
Fascinující průvodce říší zvířat.

Zvířecí říše

Moudrost lesa - 11%
Les umí dostat z lidí to nejlepší! Romantický hvozd – hluboké ticho, vůně mechu a pryskyřice, ševelení v korunách stromů: představujete si les také tak? Tato nádherná místa se stávají vlivem lidské chamtivosti a znečišťování čím dál vzácnějšími.

Moudrost lesa