Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Tato příručka přináší 18 hlavních témat se zásobou slov, slovních spojení, vět a krátkých dialogů. Důležité obraty, věty a dialogy jsou nahrány na 2 přiložených audio CD. Součástí příručky je přehled ruské výslovnosti a informace o ruské mluvnici.
Slovník anglických frázových sloves je potřebnou pomůckou pro laika i profesionála, stručně řečeno pro každého, kdo se chce s angličtinou vypořádat na vyšší než základní úrovni.
Další díl postupně vydávané série učebnic češtiny pro cizince vychází ze zásad Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a obsahově splňuje požadavky na výuku k získání evropského certifi kátu CCE úrovně A2.
Učebnice Čeština pro život 2 volně navazuje na úspěšnou konverzační příručku Aleny Nekovářové, ředitelky vzdělávacího centra Asset v Českých Budějovicích, Čeština pro život.
Zcela originálně koncipovaná učebnice je určena pro školy, kursy i samouky. Systematický a podrobný výklad latinské mluvnice, základy slovní zásoby, rozsáhlý studijní i procvičující materiál, graficky rozlišené na studijní minimum.
Umí vaše dítě napsat jednotlivá písmenka tvořící slova, např. mé, jsi, pa, ale, teta, Ola, táta, sůl, anebo věty Mája mele maso. Ola má sílu. Míla má laso.