Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v projektech.
Praxí prověřená strategie vyjednávání s lidmi, kteří nejsou ochotni usednout k jednacímu stolu „Nejlepší kniha o vyjednávání“ se soustřeďuje na jednání s problémovými lidmi a seznamuje s různými vyjednávacími triky a taktikami, s cílem umožnit vám získat to, co chcete.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Můžou banky rozpůjčovat tolik peněz, kolik se jim zachce? K čemu je nám stát? Jak může naše vláda oznámit úspory, a přitom vesele utrácet? Podobné otázky občas napadnou asi každého z nás. A právě na takové otázky odpovídá tato knížka.
Autor Steva Jobse a dalších úspěšných životopisů přináší nesmírně důvěrný příběh nejkontroverznějšího a nejpozoruhodnějšího inovátora současnosti, vizionáře, jenž se nezdráhá porušovat pravidla....