Nejprodávanější Kniha - srpen 2024
média a komunikace

Nesmyslnost: Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? - Dan Ariely - 10%
Co lidi vede k tomu, aby uvěřili dezinformacím a konspiračním teoriím? Autor bestselleru Jak drahé je zdarma?
média a komunikace

Nesmyslnost

369 Kč
332 Kč
Cesta Rusů k válce - Petra Procházková - 10%
(3x)
Kniha rozhovorů Petry Procházkové s Rusy – s těmi v Rusku, kteří znají Rusy a vědí, co si myslí; s těmi, kteří svému vůdci stále bezmezně věří; i s těmi, kteří před Putinovým režimem uprchli ze země, ale dokážou nám pomoct pokoušet se pochopit...
média a komunikace

Cesta Rusů k válce

499 Kč
449 Kč
Novinářem v Číně: Co jsem to proboha udělal? - Tomáš Etzler - 10%
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

449 Kč
404 Kč
Pragmatika lidské komunikace: Interakční vzorce, patologie a paradoxy - Paul Watzlawick, Janet Beavin Bavelasová, Don D. Jackson - 10%
Slavnou monografií o lidské komunikaci z roku 1967 se etablovala skupina psychologů a psychiatrů kolem Mental Research Institute v americkém Palo Altu. Knihu lze považovat za základní přehled tzv. komunikační psychoterapie.
média a komunikace

Pragmatika lidské komunikace

489 Kč
440 Kč
V zajetí obrazů: Vizuální politika 21. století - Andrea Průchová Hrůzová - 10%
Co nám obrazy mohou povědět o stavu dnešní společnosti? Kniha V zajetí obrazů. Vizuální politika 21. století přináší pětici autorských esejí rozkrývajících významy a role obrazů ve formování a vyjednávání klíčových společenských otázek současnosti.
média a komunikace

V zajetí obrazů

359 Kč
323 Kč
Novinářem v Číně 2: Nezešílet! - Tomáš Etzler
(6x)

Další várka syrových příběhů ze života známého novináře v Číně. Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?

média a komunikace

Novinářem v Číně 2

239 Kč
Svoboda projevu: Od Sokrata po sociální sítě - Jacob Mchangama - 10%
(1x)
Od antického myslitele Sokrata, přes osvícenského filozofa Spinozu, bojovnici za lidská práva Eleanor Rooseveltovou či našeho Václava Havla až po moderní aktivisty.
média a komunikace

Svoboda projevu

400 Kč
360 Kč
Breaking Twitter: Elon Musk and the Most Controversial Corporate Takeover in History - Ben Mezrich - 10%
New York Times bestselling author Ben Mezrich pulls back the curtain on the most volatile, complex, and bizarre corporate takeover in history: Elon Musk’s acquisition and subsequent occupation of Twitter.
média a komunikace

Breaking Twitter

99 Kč
89 Kč
Fake over: Příručka mediální gramotnosti a kritického myšlení - Nereida Carrillová - 10%
Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.
média a komunikace
Ukázky

Fake over

369 Kč
332 Kč
Knihy, které ovlivnily dějiny - James Naughtie - 10%
(1x)
Knihy v tomto výběru, ať už staré, nebo nové, změnily lidské životy a připomínají nám, kým jsme byli, i to, kým jsme nyní.
média a komunikace

Knihy, které ovlivnily dějiny

699 Kč
629 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo - 10%
(4x)
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

349 Kč
314 Kč
Mýty a naděje digitálního světa: Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé inteligenci a dalších převratných technologiích - Patrick Zandl - 10%
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
média a komunikace

Mýty a naděje digitálního světa

429 Kč
386 Kč
Proměny novinářské etiky - Václav Moravec - 10%
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
média a komunikace
Ukázky

Proměny novinářské etiky

495 Kč
446 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Koupení novináři - Udo Ulfkotte - 10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske - 10%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

320 Kč
288 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč