Nejprodávanější Kniha v roce 2024
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 - Martin Charvát, Jan Jirák - 10%
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

230 Kč
207 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Svět jako hra o trůny: Geopolitika v televizních seriálech aneb triumf strachu - Dominique Moisi - 10%
(1x)
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky

Svět jako hra o trůny

198 Kč
178 Kč
Černá kniha České televize - Jiří Hroník, Petr Žantovský - 10%
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

40 Kč
36 Kč
Breaking Twitter: Elon Musk and the Most Controversial Corporate Takeover in History - Ben Mezrich - 10%
New York Times bestselling author Ben Mezrich pulls back the curtain on the most volatile, complex, and bizarre corporate takeover in history: Elon Musk’s acquisition and subsequent occupation of Twitter.
média a komunikace

Breaking Twitter

99 Kč
89 Kč
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.) - 10%
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
220 Kč
198 Kč
Akademické svobody ve věku konformity: Jak čelit strachu z poznání - Joanna Williamsová - 10%
Tato provokativní kniha sleduje zánik akademických svobod v kontextu měnících se představ o účelu univerzity a povaze vědění a je výzvou a voláním do zbraně za sílu akademického myšlení.
média a komunikace
Ukázky

Akademické svobody ve věku konformity

365 Kč
329 Kč
Co je nového v médiích - Filip Struhárik - 10%
Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality.
média a komunikace

Co je nového v médiích

280 Kč
252 Kč
Přítomnost: Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (IV.) - Martin Charvát, Jan Jirák - 10%
Studie se zabývají výkladem rozličných tematických celků, jenž se na stránkách Přítomnosti objevovaly, a mezi které patřil vztah médií a politiky, tematizace médií jako prostředku k osvětě a vzdělávání.
média a komunikace

Přítomnost

390 Kč
351 Kč
Rivalové, zázraky i podrazy: Filmové obrazy sportu - Jan Děkanovský - 10%
Spojení televize a vrcholového sportu vytvořilo specifický a velmi vlivný žánr populární kultury. Vytváření sportovních příběhů, které je pro současná média typické, je zároveň snahou vtisknout těmto narativům trvalejší a ucelenější podobu.
média a komunikace

Rivalové, zázraky i podrazy

298 Kč
268 Kč
Rozumět televizi - Lucie Králová - 10%
Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu. Ukazuje, jak aktéři v televizi chápou dramaturgii a žánr, jaké představy mají o divácích i autorech a jak „rozumějí televizi“
média a komunikace

Rozumět televizi

817 Kč
735 Kč
Snít rozhlasem - Eva Schulzová - 10%
Publikace představuje nový a originální pohled na média rozhlas a film: zkoumá, jak se ovlivňují a inspirují a jak to obohacuje umělecký účinek obou médií.
média a komunikace

Snít rozhlasem

200 Kč
180 Kč
Pandemie: anatomie krize - Vojtěch Gibiš, Michal Kubal - 10%
(1x)
První vlnu pandemie Česko zvládlo. Jenže pak přišly další… Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí.
média a komunikace

Pandemie: anatomie krize

599 Kč
539 Kč
Jako bych žila dva životy: Rozhovor s Danielou Drtinovou - Milan Ohnisko - 10%
(1x)
Otevřený rozhovor básníka Milana Ohniska s výjimečnou moderátorkou Danielou Drtinovou – a také s jednadvaceti „nejbližšími a blízkými“.
média a komunikace
Ukázky

Jako bych žila dva životy

449 Kč
404 Kč
Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací - Mária Andrášiová, Aleš Bednařík - 10%
Komunikace mezi lékařem a pacientem patří mezi základní zdroje důvěry pro vztah nemocný – lékař.
média a komunikace

Komunikace s nemocným

399 Kč
359 Kč
Věta jako povolání: nezapomínky - Karel Hvížďala - 10%
(1x)
Významný český novinář a spisovatel Karel Hvížďala slaví v roce 2020 své osmdesáté narozeniny.
média a komunikace

Věta jako povolání

499 Kč
449 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi - 10%
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace

Čtvrtá revoluce

320 Kč
288 Kč
Digital Humanities - Anne Burdicková, Johanna Druckerová, Peter Lunenfeld, Todd Presner, Jeffrey Schnapp - 10%
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

265 Kč
239 Kč
Jak opravit budoucnost - Andrew Keen - 10%
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

348 Kč
313 Kč
Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský - 10%
Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají.
média a komunikace

Média a politika v digitálním světě

299 Kč
269 Kč
Zobrazuji 41 - 60 z 70 položek
<< < 1 2 3 4 > >>