Nejprodávanější Kniha v roce 2024
média a komunikace

Slovník žurnalistiky: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.), Barbora Osvaldová (ed.) - 10%
Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií. Obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky a postihuje širokou nakladatelskou problematiku.
média a komunikace

Slovník žurnalistiky

340 Kč
306 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske - 10%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

320 Kč
288 Kč
Politická komunikace: Od res publica po public relations - Jan Křeček - 10%
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace

Politická komunikace

199 Kč
179 Kč
Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi - Michaela Gorná, Tatiana Rapčíková - 10%
Základní učební text zdravotnické etiky je nepostradatelný pro všechny skupiny studentů a učitelů lékařských a nelékařských zdravotnických oborů.
média a komunikace

Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi

229 Kč
206 Kč
Esej Nové besedy 2 - Co nepotřebujeme - Tereza Hadravová, Miroslav Marcelli, Ján Markoš, Jakub Rákosník, Zbyněk Vybíral - 10%
Co nepotřebujemeCo považují české a slovenské osobnosti za (ne)potřebné?
média a komunikace

Esej Nové besedy 2 - Co nepotřebujeme

200 Kč
180 Kč
Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal - 10%
Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost.
média a komunikace

Udržitelné zpravodajství

220 Kč
198 Kč
Mýty a naděje digitálního světa: Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé inteligenci a dalších převratných technologiích - Patrick Zandl - 10%
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
média a komunikace

Mýty a naděje digitálního světa

429 Kč
386 Kč
Překupník na Darknetu: Hon na miliardáře ze Silk Road - Nick Bilton - 10%
Neuvěřitelný, ale skutečný příběh muže, který vystavěl online drogové impérium v hodnotě miliardy dolarů z ložnice a málem mu to prošlo.
média a komunikace

Překupník na Darknetu

249 Kč
224 Kč
Co je nového ve filmové vědě - Andrea Slováková - 10%
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

100 Kč
90 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát - 10%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

340 Kč
306 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) - Michal Ulvr - 10%
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

255 Kč
230 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Operátoři (nových) médií - Tomáš Dvořák, Martin Charvát,  a kolektiv autorů - 10%
Můžeme ještě v dnešní době hovořit o oddělení technologií a člověka? Nebo přístroje s lidmi už zcela splývají?
média a komunikace

Operátoři (nových) médií

272 Kč
245 Kč
Co je to archeologie médií? - Jussi Parikka - 10%
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

545 Kč
491 Kč
Novinářky: Rozhovory se ženami v českých médiích - Linda Bartošová
(4x)
Česká mediální scéna pohledem žen, které mají zásadní vliv na její podobu. Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem.
média a komunikace
Ukázky

Novinářky

429 Kč
Jak vzpomínáme na normalizaci: Obrazy normalizační minulosti ve filmu - Jaroslav Pinkas - 10%

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace

Jak vzpomínáme na normalizaci

300 Kč
270 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit - Dan Faltýnek, Tomáš Feřtek, Miroslav Marcelli, Stanislav Mikeš, Miroslav Petříček, Andrea Slováková, Marie Větrovcová, Zbyněk Vybíral - 10%
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

200 Kč
180 Kč
Proměny novinářské etiky - Václav Moravec - 10%
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
média a komunikace
Ukázky

Proměny novinářské etiky

495 Kč
446 Kč
Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval - Martin Charvát - 10%
Monografie se zabývá medialitou díla Karla Teigeho a Vítězslava Nezvala, dvou vůdčích postav českého poetismu, z pohledu filozofie médií.
média a komunikace

Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval

226 Kč
203 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 70 položek
<< < 1 2 3 4 > >>