Reagujete na obtíže hněvem? Možná nejste sami. Hněv může být užitečná emoce, třeba když se něco špatného děje člověku, na kterém nám záleží. Někdy ale může působit destruktivně. A to pak poškodí náš život, vztahy i atmosféru v práci.
Metodická příručka, která umožní orientaci při neplánovaných i očekávaných rozhovorech, při nichž je potřeba rychle vyhmátnout problém a pomoci zorientovat se v něm, jak pro toho, kdo chce poradit, tak pro toho, kdo rady poskytuje.
Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro každého, kdo se chce zdokonalit v mluvení a přesvědčivosti před lidmi.
Muzikoložka a psychoterapeutka Zuzana Vlčinská, která se už řadu let věnuje „prožitkovému zpívání“, představuje originální a obohacující pohled na lidský zpěv.
Kniha „Pozor, přichází zákazník!“ je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích.