Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.
Už vás také někdy napadlo jaká to je škoda že ke svému životu nedostáváme také srozumitelný návod k použití? Používáme leccos ale vždy a ve všem především sebe sama. Tato kniha chce poskytnout chybějící kompletní návod na zacházení se
sebou.
Více než 600 slov (včetně číslovek, sloves a přídavných jmen). Dvojjazyčný popisek s fonetickým přepisem. Názorné a poučné ilustrace a scénky. Detailní popisky nejdůležitějších předmětů.
Současná hektická a rychlá doba má tendenci přeceňovat mládí a na stáří pohlížet jako na neperspektivní období, případně jako na „poruchu“, kterou je třeba překonat či potlačit.
Autor v této koláži esejí, rozhovorů a aforismů odhaluje pestrý obraz jednotlivých etap vývoje našeho vědomí z hlediska fenomenologického přístupu (vnímání toho, co se ukazuje) a metody LIP (Proces životní integrace), kterou již řadu let rozvíjí.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti.
Na počátku všech velkých příběhů je zárodek myšlenky, embryonální něco. Tato knížka může pomoci začínajícím autorům rozvinout prvotní originální nápad- ať už je jím letmá vzpomínka, která nám vytanula na mysli při procházce či hádka ve vlaku.
Byli jste zrazeni? Naučte se znovu důvěřovat. V tomto novém, třetím vydání své oceňované knihy Dr. Beth Hedva kombinuje osvědčené psychologické postupy se starobylou moudrostí a předkládá čtenářům techniky, s jejichž pomocí je možné dosáhnout obnovy.