Nejprodávanější e-knihy - říjen 2025
ekonomie

Průvodce pro pasivní investování: Od Rozbitého prasátka - Jakub Dvořák
Abyste mohli úspěšně investovat, musíte se stát experty, detailně sledovat nejnovější finanční zprávy a začínat s miliony korun na účtech… Akorát že to není pravda!
ekonomie
Ukázky

Průvodce pro pasivní investování

349 Kč
Statistika jednoduše: Průvodce světem statistiky - Julius Janáček
(5x)
Kniha pomůže pochopit základní principy a spojitosti v tomto oboru.
ekonomie
Ukázky

Statistika jednoduše

212 Kč
Akciové investice: 2., rozšířené vydání - Daniel Gladiš
Tento investiční bestseller obsahuje řadu příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry.
ekonomie
Ukázky

Akciové investice

254 Kč
On-line marketing - Jiří Jón
Publikace se věnuje on-line marketingu, především pak počítačům a jejich technologii, mapuje historii a vývoj on-line marketingu, fungování online agentur, online strategii...
ekonomie
Ukázky

On-line marketing

190 Kč
Druhá derivace touhy I: Člověk duše-vnější - Úvahy nad (ne)končícími otázkami - Tomáš Sedláček
(1x)
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
ekonomie
Ukázky

Druhá derivace touhy I

168 Kč
Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům - Mirko Křivánek
Cílem knihy je přispět ke zvýšení kvalifikace projektových manažerů a k řešení konfliktů liniového a projektového řízení.
ekonomie
Ukázky

Dynamické vedení a řízení projektů

297 Kč
Mikroekonomie - Bronislava Hořejší, Libuše Macáková, Jindřich Soukup, Jana Soukupová
V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro odvození poptávky, teorie firmy či chování podnikatelských subjektů v různých tržních strukturách.
ekonomie
Ukázky

Mikroekonomie

729 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace v místě prodeje

421 Kč
Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
ekonomie
Ukázky

Sportovní marketing

229 Kč
Toyota Kata: Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům - Mike Rother
Světově uznávaná publikace je další ze série knih o kultuře a nástrojích, které dělají z Toyoty nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností.
ekonomie
Ukázky

Toyota Kata

399 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 39 položek
<< < 1 2 3 4 > >>