Nejprodávanější tituly - říjen 2025
ekonomie

Druhá derivace touhy I: Člověk duše-vnější - Úvahy nad (ne)končícími otázkami - Tomáš Sedláček
(1x)
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
ekonomie
Ukázky

Druhá derivace touhy I

168 Kč
Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům - Mirko Křivánek
Cílem knihy je přispět ke zvýšení kvalifikace projektových manažerů a k řešení konfliktů liniového a projektového řízení.
ekonomie
Ukázky

Dynamické vedení a řízení projektů

297 Kč
Ideální investiční portfolio: Jak dosáhnout investičního zenu - Aleš Tůma - 10%
Knížka je určena všem běžným investorům a klientům finančních institucí, kteří hledají praktický návod, jak vhodně sestavit a udržovat své investiční portfolio. Ocení ji také finanční poradci a studenti ekonomických oborů.
ekonomie

Ideální investiční portfolio

269 Kč
242 Kč
Mikroekonomie - Bronislava Hořejší, Libuše Macáková, Jindřich Soukup, Jana Soukupová
V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro odvození poptávky, teorie firmy či chování podnikatelských subjektů v různých tržních strukturách.
ekonomie
Ukázky

Mikroekonomie

729 Kč
Zrození kmenového vůdce: Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace - Halee Fischer-Wright, John King, Dave Logan - 10%
(1x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie

Zrození kmenového vůdce

389 Kč
350 Kč
Marketing - Učebnice učitele: Základy marketingu - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Učebnice učitele

380 Kč
342 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace v místě prodeje

421 Kč
Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
ekonomie
Ukázky

Sportovní marketing

229 Kč
Úvod do operativního řízení podniku - Martin Januška - 10%
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
ekonomie

Úvod do operativního řízení podniku

272 Kč
245 Kč
Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu - 5., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Plamínek - 10%
Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů.
ekonomie

Vedení lidí, týmů a firem

359 Kč
323 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 79 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 8 > >>