Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“
Projektové řízení je multidisciplinární vědou i uměním. Je třeba je studovat, je třeba se jej učit praxí. A proto byla vydána předkládaná cvičebnice projektového řízení.
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
Teorie mravních citů je podkladem, který Adamu Smithovi poskytl etické, filosofické a metodologické základy pro jeho magnum opus Bohatství národů – knihu, která z něj po právu učinila zakladatele ekonomie.
Aplikace mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) v praxi není snadnou záležitostí zejména vzhledem k významným odlišnostem mezi tímto systémem a českými účetními předpisy.
Unikátní publikace, která přináší zájemcům o dílenské řízení v dostatečné míře detailní metodický aparát, který nevychází z akademického prostředí, ale přímo z dílny současného globálního průmyslového podniku.
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností.
Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly!