Úvod do studia médií

Nakladatel:  Barrister & Principal 2001
Rozebráno
50 Kč
45 Kč

Anotace

Kniha shrnuje poznatky ze studia medií a na příkladech z českých i světových médií vykládá, jakou roli média sehrávají v životě jednotlivce i společnosti. Vysvětluje, proč je třeba média studovat, jak je možné je studovat, jak analyzovat mediované...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Jan Jirák

Autor literárně naučných knih, teorik médií a zástupce vedoucí CEMES. Je spoluautorem učebního textu Jazyk ve společenském kontextu. Hojně přispíval fejetony do Lidových novin, spolupracoval i s časopisem Týden. Vedle vědecké a publicistické práce překlád

Absolvoval Filosofickou fakultu UK, obor angličtina-čeština. Učil český jazyk a stylistiku na Fakultě žurnalistiky UK. V roce 1993 se podílel na založení katedry mediálních studií na UK FSV, o tři roky později pomáhal založit Centrum pro mediální studia CEMES při téže fakultě. V letech 1992-1997 působil jako proděkan pro zahraniční styky ...

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Úvod do studia médií
Autor:
Burton, Graeme a Jirák, Jan
Nakladatel:
Barrister & Principal
EAN:
9788085947670
ISBN:
80-85947-67-6
Originál:
More Than Meets the Eye
Popis:
1× kniha, vázaná, 392 stran, česky
Rozměry:
14 × 20,5 cm
Rok vydání:
2001