Základy mediální výchovy: Rozumět médiím

Nakladatel:  Portál 2007
Rozebráno
397 Kč
318 Kč

Anotace

Příručka mediální výchovy, kterou připravila společnost Partners Czech, o. p. s., spolu s Centrem pro mediální studia Fakulty sociálních studií UK v rámci projektu hrazeného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Metodický materiál pro výuku mediální výchovy seznamuje žáky a studenty s principy fungování médií, učí je kritickému přístupu k médiím a uvádí do základů mediální...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Jan Jirák

Autor literárně naučných knih, teorik médií a zástupce vedoucí CEMES. Je spoluautorem učebního textu Jazyk ve společenském kontextu. Hojně přispíval fejetony do Lidových novin, spolupracoval i s časopisem Týden. Vedle vědecké a publicistické práce překlád

Absolvoval Filosofickou fakultu UK, obor angličtina-čeština. Učil český jazyk a stylistiku na Fakultě žurnalistiky UK. V roce 1993 se podílel na založení katedry mediálních studií na UK FSV, o tři roky později pomáhal založit Centrum pro mediální studia CEMES při téže fakultě. V letech 1992-1997 působil jako proděkan pro zahraniční styky ...

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Základy mediální výchovy
Autor:
Jirák, Jan, Mičienka, Marek a kol.
Nakladatel:
Portál
EAN:
9788073673154
ISBN:
978-80-7367-315-4
Popis:
1× kniha, brožovaná, 304 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2007 (1. vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také