Anna Matušková - Politický ...

Politický marketing a české politické strany

Rozebráno
-10%
275 Kč
248 Kč
pohlídat

Anotace

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Politický marketing a české politické strany
Autor:
Matušková, Anna
Nakladatel:
Mezinárodní politologický ústa
EAN:
9788021051690
ISBN:
978-80-210-5169-0
Popis:
1× kniha, brožovaná, 178 stran, česky
Rozměry:
14,2 × 20,5 cm
Rok vydání:
2010 (1. vydání)