Otto Eibl, Roman Chytilek, Anna Matušková - Teorie a metody ...

Teorie a metody politického marketingu

Rozebráno
314 Kč
pohlídat

Anotace

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Teorie a metody politického marketingu
Autor:
Eibl, Otto, Chytilek, Roman a Matušková, Anna
Nakladatel:
Centrum pro studium demokracie a kultury
EAN:
9788073252816
ISBN:
978-80-7325-281-6
Doporučená prodejní cena:
349 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 344 stran, česky
Rozměry:
15,8 × 23,1 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)