Metody výzkumu médií

Nakladatel:  Portál 2010
Není skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
-10%
365 Kč
329 Kč
pohlídat

Anotace

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Metody výzkumu médií
Autor:
Trampota, Tomáš a Vojtěchovská, Martina
Nakladatel:
Portál
EAN:
9788073676834
ISBN:
978-80-7367-683-4
Popis:
1× kniha, brožovaná, 296 stran, česky
Rozměry:
13 × 20 cm
Rok vydání:
2010 (1. vydání)