Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská - Metody výzkumu médií
Otevřít stranu 99

Metody výzkumu médií

Nakladatel:  Portál 2012
Není v prodeji
284 Kč
pohlídat

Anotace

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Metody výzkumu médií
Autor:
Trampota, Tomáš a Vojtěchovská, Martina
Nakladatel:
Portál
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 296 stran, bez zabezpečení DRM, 2,5 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012