Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská - Metody výzkumu médií

Metody výzkumu médií

Nakladatel: Portál 2012
284 Kč
běžná cena 284 Kč
Pohlídat

Anotace

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Bibliografické údaje

Název:
Metody výzkumu médií
Autor:
Trampota, Tomáš a Vojtěchovská, Martina
Nakladatel:
Portál
EAN:
Doporučená prodejní cena:
284 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 296 stran, 2,5 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také