Mark Earls - 7 principů ...

7 principů masového marketingu: Jak dostat dav na svoji stranu

Nakladatel: Computer Press 2011
Rozebráno
359 Kč
pohlídat

Anotace

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
7 principů masového marketingu
Autor:
Earls, Mark
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025119112
ISBN:
978-80-251-1911-2
Doporučená prodejní cena:
399 Kč
Originál:
Herd? How to Change Mass Behaviour by Harmessing Our True Nature
Překlad:
Klimešová, Veronika
Popis:
1× kniha, brožovaná, 296 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2011 (1. vydání)