Jay Conrad Levinson - Guerilla marketing

Guerilla marketing

Nakladatel: BizBooks 2012
Rozebráno
424 Kč
pohlídat

Anotace

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Guerilla marketing
Autor:
Levinson, Jay Conrad
Nakladatel:
BizBooks
EAN:
9788025135464
ISBN:
978-80-251-3546-4
Doporučená prodejní cena:
499 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 336 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,3 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)