Roman Kozel - Moderní marketingový ...

Moderní marketingový výzkum

Nakladatel: Grada 2005
314 Kč
běžná cena 314 Kč
Pohlídat

Anotace

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Moderní marketingový výzkum
Autor:
Kozel, Roman
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
314 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 280 stran, 3,3 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2005