Máme si snad před vás kleknout, abyste mu to ve volbách nenaházeli?
"Že se nestydíte, kupovat mílko od firmy, kterou vlastní ten šmejd." Tak se na mě obořil spolunakupující ve velkokrámě. A já se zastyděl, protože sice jsem už dlouho pro bojkot zboží Babišových firem, ale ještě jsem se stále nedovzdělal tolik, abych dokázal maximum odhalit (někdy je to špatně poznatelné a skrývá se pod jiným názvem) a být stále při nákupu ve střehu, což není zrovna pohodlné. Spotřebitelský bojkot je ale, jak vyzkoušeno i v jiných zemích, silný nástroj. Ano - nemohu ze své pozice bojkotovat hnojiva, ale něco se dělat přece jen dá. To mlíko z Olmy, co jsem měl v košíku, byla lajdáckost a trestuhodná nedbalost.
Brožura Žlutý baron je další ze zpráv (více na neovlivni.cz, seznam.cz, forum24.cz, echo24.cz, hlidacipes.org atd.) o tom, jak si Andrej Babiš představuje, že mu má svět kolem něho prospívat. Čtení o zbohatlíkovi, kterému je fér jednání k smíchu, který byl od mládí připravován jako nomenklaturní kádr na prospěchářství a přetvářku. Člověk, který spotřebovává lidi kolem sebe jako toaletní papír. A vždycky se díky jeho nabité prkenici najdou další, kteří si s ním podají ruku. Andrej Babiš bude asi dál řídit svůj život jako firmu – tedy jako divně vedenou účetní knihu. Tato brožura budiž varováním nejen pro další zemědělce, ale i pro další lidi, které by rád zatáhl do politiky jako svůj štít. A především pro voliče. To si má zbytek národa před vás kleknout, abyste mu to tam přestali házet?
Snad do voleb čím dál víc lidí pochopí o co v Babišově firmě ANO jde. A snad také dokáží dát jasněji najevo, že nekonzumovat jeho výrobky a jeho média (novináře, kteří v nich dál zůstávají, už vážně nechápu) je logický občanský postoj.