Nejprodávanější tituly - leden 2015
média a komunikace

Televizní střepiny v sametu – Televizné črepiny v zamate - 11%
Kniha prináša úplne nový, dosiaľ nepublikovaný, pohľad na mechanizmus televízneho spravodajstva v socialistickom Československu v 70-tych a 80-tych rokoch. Rozprávanie a spomienky moderátorov Televíznych novín a Aktualít.
média a komunikace

Televizní střepiny v sametu – Televizné črepiny v zamate

356 Kč
316 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování - 11%
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

269 Kč
239 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Marketing management - 11%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
1 832 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650) - 11%
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

314 Kč
279 Kč
Public relations a zpravodajství - 20%
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
média a komunikace
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
55 Kč
Komunikace ve veřejné správě - 20%
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
251 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - 20%
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
média a komunikace
Ukázky

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

212 Kč
170 Kč
Masová komunikace a veřejné mínění - 11%
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti.
média a komunikace

Masová komunikace a veřejné mínění

269 Kč
239 Kč
Média, kultura a náboženství - 11%
Teoretické a publicistické práce pedagogů a odborných spolupracovníků školy.
média a komunikace

Média, kultura a náboženství

215 Kč
191 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 11 položek
1 2 > >>