Nejprodávanější e-knihy - prosinec 2016
společenské vědy

Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková, Pavel Šíma,  kol.
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska.
společenské vědy
Ukázky

Volební kampaně 2013

189 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
společenské vědy
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
společenské vědy
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
společenské vědy
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Ohniska napětí v postkoloniální Africe - Jan Záhořík
Monografie se v interdisciplinární perspektivě zabývá známými i méně viditelnými ohnisky napětí především v Rohu Afriky, regionu Velkých jezer a západní Africe.
společenské vědy
Ukázky

Ohniska napětí v postkoloniální Africe

150 Kč
Pivo v písních lidových a znárodnělých I - Čeněk Zíbrt
Díl tento prvý "Piva v písních" obsahuje úvodních 250 z celkových 700 lidových, znárodnělých či umělých písní o pivu z první dekády 20. století, tedy v belle époque, v krásných časech.
společenské vědy
Ukázky

Pivo v písních lidových a znárodnělých I

148 Kč
Divadlo a film: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly blíže zkoumají, s čím vším preference divadla a kina může souviset.
společenské vědy
Ukázky

Divadlo a film

69 Kč
Nejspanilejší ze všech bohů: Eseje - František Koukolík
Jsme plně svobodní, částečně, anebo je naše svoboda jenom zdánlivá, zatímco každý náš čin je okem řetězu příčin a důsledků? Otázka svobodné vůle zaměstnává teology, filozofy, psychology i právníky tisíce let.
společenské vědy
Ukázky

Nejspanilejší ze všech bohů

140 Kč
Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček
(1x)
Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována.
společenské vědy
Ukázky

Slovník politického managementu a volebního marketingu

161 Kč
Svoboda jménem zlato - Hans J. Bocker
(1x)
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
společenské vědy
Ukázky

Svoboda jménem zlato

169 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 45 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>