Nejprodávanější tituly v roce 2017
média a komunikace

Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Černá kniha České televize - Jiří Hroník, Petr Žantovský - 10%
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

40 Kč
36 Kč
Dějiny českých médií: Od počátku do současnosti - Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

365 Kč
Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kateřina Krtilová (ed.), Kateřina Svatoňová (ed.) - 10%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

395 Kč
356 Kč
Public relations a zpravodajství: Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
média a komunikace
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
Technologizace slova - Walter Ong - 10%
Ústředním tématem je zásadní rozdílnost mezi kulturou založenou na mluveném slově a kulturou psanou, mezi písemným vyjadřováním a oralitou.
média a komunikace

Technologizace slova

190 Kč
171 Kč
Američtí prezidenti mediálního věku - Dalibor Mlejnský - 10%
Kniha věnuje pozornost americkým prezidentům, které spojuje období, v němž hrála velmi důležitou úlohu média, zejména pak televize.
média a komunikace

Američtí prezidenti mediálního věku

289 Kč
260 Kč
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami - Jana Čeňková, Barbora Osvaldová - 10%
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

265 Kč
239 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát - 10%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

340 Kč
306 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Konečná krajina - Keiko Sei - 10%
Kniha esejů je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání se západním světem (především Japonskem).
média a komunikace

Konečná krajina

332 Kč
299 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace - Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Ukázky

Co je bulvár, co je bulvarizace

130 Kč
Proč cítím to, co ty: Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů - Joachim Bauer
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Zobrazuji 1 - 20 z 46 položek
1 2 3 > >>