Nejprodávanější e-knihy v roce 2017
média a komunikace

Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Dějiny českých médií: Od počátku do současnosti - Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

365 Kč
Tahle země je naše: Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě - Tomáš Samek
(2x)
Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů.
média a komunikace
Ukázky

Tahle země je naše

119 Kč
Public relations a zpravodajství: Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
média a komunikace
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Proč cítím to, co ty: Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů - Joachim Bauer
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Česky psané časopisy pro děti (1850-1989) - Štefan Švec
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

290 Kč
Umění úspěšné komunikace: Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi - Andreas Basu, Liane Faust
Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany.
média a komunikace
Ukázky

Umění úspěšné komunikace

144 Kč
Facebooková (ne)závislost: Identita, interakce a uživatelská kariéra na Facebooku - Marie Pospíšilová
S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat.
média a komunikace
Ukázky

Facebooková (ne)závislost

110 Kč
Buďte mistry improvizace - Monika Nevolová, Martin Vasquez
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace - Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Ukázky

Co je bulvár, co je bulvarizace

130 Kč
Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák, Josef Vilášek
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Internetová publicistika - Vojtěch Bednář
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
média a komunikace
Ukázky

Internetová publicistika

237 Kč
Satanské metody vyjednávání: Jak je využívat a jak se jim bránit - Janusz L. Wisniewski
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou.
média a komunikace
Ukázky

Satanské metody vyjednávání

271 Kč
Psychologické základy verbální komunikace - Jaromír Janoušek
Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Psychologické základy verbální komunikace

424 Kč
Lege artis v medicíně - Petr Bartůněk, Jan Mach, Radek Ptáček
Předkládaná publikace je dalším dílem spojeným se sérií publikací na téma „Etika a komunikace v medicíně“. Jedná se o monografickou publikaci, která skládá fakta, poznatky a názory významných reprezentantů daných oborů.
média a komunikace
Ukázky

Lege artis v medicíně

305 Kč
Komunikace ve veřejné správě - Vladimír Heger
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

69 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Žena a muž v marketingové komunikaci

69 Kč
Zobrazuji 1 - 20 z 21 položek
1 2 > >>