Nejprodávanější Kniha - říjen 2019
média a komunikace
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
E-Kniha
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace
Jak opravit budoucnost
Andrew Keen
313 Kč
Kniha
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace
Digital Humanities
Anne Burdicková
,
Johanna Druckerová
,
Peter Lunenfeld
,
Todd Presner
, ...
239 Kč
Kniha
E-Kniha
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky
Co je nového ve filmové vědě
Andrea Slováková
90 Kč
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
Publikace je zevrubnou studií veřejného prostoru. Jako veřejný prostor přitom autor chápe například i prostor médií, internetu a v zásadě jakýkoli prostor volně přístupný ostatním.
média a komunikace
Soukromý zájem ve veřejném prostoru
Miroslav Kalný
205 Kč
Kniha
Tato kniha vyjmenovává bezpečnostní rizika a nebezpečí hrozící uživatelům internetu a smartphonů, současně však poskynuje instrukce, jak se jim vyhnout.
média a komunikace
Bezpečnost na internetu pro všechny
Thorsten Petrowski
278 Kč
Kniha
E-Kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Marketing management
Kevin Lane Keller
,
Philip Kotler
2 061 Kč
Kniha
E-Kniha
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace
Politická komunikace
Jan Křeček
179 Kč
Kniha
Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací.
média a komunikace
Analýza obsahu mediálních sdělení
Irena Carpentier - Reifová
149 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
11
položek
1
2
>
>>