Nejprodávanější Kniha - říjen 2019
média a komunikace

Jak opravit budoucnost
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

313 Kč
Digital Humanities
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

239 Kč
Co je nového ve filmové vědě
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

90 Kč
Jak rozumět populární kultuře
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

288 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

306 Kč
Soukromý zájem ve veřejném prostoru
Publikace je zevrubnou studií veřejného prostoru. Jako veřejný prostor přitom autor chápe například i prostor médií, internetu a v zásadě jakýkoli prostor volně přístupný ostatním.
média a komunikace

Soukromý zájem ve veřejném prostoru

205 Kč
Bezpečnost na internetu pro všechny
Tato kniha vyjmenovává bezpečnostní rizika a nebezpečí hrozící uživatelům internetu a smartphonů, současně však poskynuje instrukce, jak se jim vyhnout.
média a komunikace

Bezpečnost na internetu pro všechny

278 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
Politická komunikace
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace

Politická komunikace

179 Kč
Analýza obsahu mediálních sdělení
Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací.
média a komunikace

Analýza obsahu mediálních sdělení

149 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 11 položek
1 2 > >>